Wednesday, May 5, 2010

kerana mu AdaMaya..

hai2..jmpe lagi..hurmm..lately agak bz la ngan asgment n final plus dgn mjlis for MA student nh..aku lyn jek la sebagai student kt cni..huhu

aku pasti dikalangan korang mesti de tgk cite bersiri ala2 I'm Not Single kan..ADAMAYA..peh!lyn beb cite tu..hahaha..dgn aku2 skali melayan cite tuh..kerana Lisa Surihani..aduyai..jatuh ati tol aku tgk die tu..dh la educated pastuh de bakat berlakon lak tuh..fuh!!!cair hati ku..cewaaahhh~ taste nk tinggi..hahaha

:: oh lisa

tgh aku tgk2 cite ADAMAYA nh kn..aku cm perasan yg situasi antara si ADAM dgn MAYA tu cm 1 situasi yg sgt biase kt negara kite skarang nh..adekah sume lelaki nh dayus sampai sanggup tutup mate bile terang2 nmpk ISTERI diorg nh kluar ngan lelaki len siap pelok2 lagi..dgn c DANI yg xreti bahase..nampak sgt lelaki yg DESPERATE..plus ngan kisah c JIMMY, SHAZLIN n SHAHROM..gigolo mate duitan dgn lelaki yg keikhlasan hati nye aku pon cm ragu2..wahaha..
tgk cite nh sebenarnye aku admire kt si ADAM tu even aku anggap cm laki dayus..aku admire die bab nk pikat c MAYA tu time c MAYA xleh trime die dlm 3 bulan pertama perkahwinan mereka..tanggungjawab die pikul berat tp die laksanakan dgn baik tnpe de sepatah rungutan n paksaan pon..even c MAYA sendiri xske giler kt die..

si MAYA plak..aku heran betol..cepat tol die termakan pujuk rayu c DANI tu yg terang2 xbertonggengjawab tol..ape la..maklumlakan 1st love org kate..tp WTF!!! dh de laki yg baek kot..yg jg makan minum sume cukup beb..aduyai..cite nh mmg menduga btol even aku rase bnde simple jek..hahhaaha..

cme yang aku perasan keberanian produksi ketengahkan isu cm tu..istri curang plus gigolo mate duitan..terbaik..mayb dari sudut positif nye nk bg pengajaran kt sume org..bukak mate sket..umat akhir zaman nh..itulah realiti yg kite hadapi skarang nh..xpnh nk ckup ape yg ade..tu la tnde2 org yg berperangai YAHUDI...TAMAK dan XBERSYUKUR! anyway aku suke tgk bnde dr sudut positif die..so xla negetif jek fikiran kite nh..xsempit cm adnan sempit..hahaha..ttbe..kah3..

pe2 pon aku agak njoy gak la tgk cite tuh..aku cm letakkan diri kt situasi ADAM tu n try fikir pe yg die akn wt nk menangi si MAYA lek..or die mngalah cm dlm I'm Not Single tu kan..BEST MAN WIN! hahaha..k la..nk smbg men winning eleven ngan kengkwn jp..heehhee..daa..

No comments:

Post a Comment