Friday, October 15, 2010

Orang yang tak SEDAR DIRI!!!

assalamualaikum..whats up all nigar!!!hahahaa..well aku nk kongsi cite and kisah paling bangang penah aku alami selama aku melihat dunia yg penuh dgn korupsi nh..<--xde kene mngena pon corruption ngan cite aku nh..

cite aku bermula dgn niat murni nk mendapat pahala dihari Jumaat yg mulia nh..pegi awal semua dh best dh..dgr khutbah pasal DOSA2 orang berzina nh..insaf dihati pabila memikirkan dunia kite nh semakin singkat umurnya dan aku terkenang kn anak2 yg dibuang selepas dilahirkan..kesian diorang xsempat nk merasa nikmat hidup didunia nh..

selesai solat Jumaat, aku pon bergegas la nk ke kete Encik Kentang. dlm perjalanan aku ternmpk la dak part 1 master..aku tegur la cme aku igt2 lpe name die..ttbe dtg sorg pakcik tua nh..

"Assalamualaikum"<--smbil bersalaman ngan aku

"Waalaikumussalam" jawabku..

"Student ke?"tnye pakcik tu

"Haah, student UiTM kt depan tu"kate aku..

"Owh..adik biase SEX tak?"tnye pkcik tu <--dgn mke slumber

Aku geleng kepala tros jalan cepat2..WTF man!! ttbe tnye aku cm tu..dh la pkck tu berbaju melayu lengkap siap songkok aji lagi..SHIT!! ko xsedar diri ke wei..

RUMAH KATE PERGI KUBUR KATE MARI LA WEI!!!

Smpai kt 1 simpang dkt dgn tmpt kete kentang parking ttbe aku rase ade org letak tgn die kt bahu aku..aku dengan otomatik nye nk menyiku jek..aku tgk mke org tua td tu dh tgk aku dgn penoh NAFSU n bibir die dh BERGETAR2 cm menahan..aku nk jek siku tp aku terpndg ade org aku pth lek..die siap cm tunggu aku..aku stay lme sket tgu die dh jauh n aku join ngan ade pkck2 berkerja skali..<--seram kejap wei!! aku msuk kete aku cite kt kentang..upenye lepas die approach aku tu die de approach dak skola..same cm die approach aku..DEMN U OLD MAN!! dh terang2 khutbah ari nh pasal berzina ko boleh plak ttbe nk BERNAFSU!! SHIT!!!!!!!!!

Alhamdulillah ALLAH masih nk pelihara aku dr semua perbuatan keji die..aku bersyukur kehadrat Mu YA ALLAH! skang nh aku tpk kalo la die wt bnde2 tu kt dak2 kecik sekitar kwsn rumah tu..

YA ALLAH! KAU PELIHARALAH KANAK-KANAK ITU YA ALLAH!!

No comments:

Post a Comment