Thursday, September 9, 2010

Sepetang Bersama En Nazrul Izwan


Batu Pahat : 8 September 2010 menjadi saksi bahawa aku ngan En Nazrul Izwan berbuka di Batu Pahat Mall..dan sebelum itu kami membeli tiket wayang cerita seperti yg tertera di bawah..

:: Step Up 3 ::

Sebelum menonton wayang yg mengambil mase selama beberapa jam tok ditunggu kami pergi la berbuka di MK kt bawah..belek punye belek, akhirnya juadah berbuka kami pon dipilih..

:: Nasi Ayam Panggang Madu <-- En Nazrul Izwan ::

:: Nasi Ayam Black Pepper <-- Aku nye ::

dah balik tu dlm kol 1230 mlm gak la..aku g la dapo tgk pe2 yg de..skali aku nmpk sup tulang da..ape lagi..makan la lagi kn.hahaha..

:: Sup Tulang ::

dh lame rase nye ak xpekene sup nh..hahaha..skali dpt air tgn mak ayah aku..fuh!!!masyukss..hehe..

No comments:

Post a Comment