Saturday, November 7, 2009

hollaaaa~

hayoo..lame giler kot xmenjenguk blog nh..dr lps raye gamaknye nh..huhu..pe la nasib blog nh..di abaikan plak..hahaha~bkn pe..bz meh..ngan tenet kurang ade kt umh nh..xke sebal jp otak aku melalui hari2 tnpe tenet yg stabil..hahaha~

hmm..byk la bnde yg jd..xtau nk cite yg ne n luah kan..hoho..oooh2..lpe..dgn bangge nye diumumkan aku dh GRAD dah..yeahhhaaaaaaaaaaaaa~best2..alhamdulillah la aku dh pgg skrol degree..n 2 more coming soon..insyaallah..
::me wit my parents::

hmm..dh bpe minggu konbo bru tnjuk gmba..huhu..neway thanx sgt kt parents aku..dr aku stat blaja smpe aku abes nh ntah bpe byk aku pau diorg..huhu..at least aku nmpk diorg gmbira sgt ble aku nek pntas..huhu..terharu..isk~sedey plak..huhu..thanx to my fren n lecturers..support n tnjuk ajar dr diorg nh la yg wt aku kuat..thanx a lot..:D

haa..bln baru pon dh masuk..gaji pon dh masuk..tp cm air jek kuar nye..hahaha..terbaek tol die kuar..laju jek..tau2 dh paras idong..huhu..tuh la aku nh..nafsu makan ngalahkan gaji beriban2.huhu..mslh tol..

haish..bowsn lak dok umah..xtau nk wt pe..memPESkan diri jek la..n bukak wyg free..tgk jek la cite pe yg de..smpe nk termuntah pon ye..hahaha..keje pdhl de jek yg nk pk..tp mls nk pk.nk anta awards kate nye..de la 2,3 idea dh pk..lom present g jek..dh cm stdy plak..huhu..tp pe kan daya..lyn jek la..keje beb..ne tau idea aku tu diterima kn..who knows..try2..

oh..lpe..pd sesape yg memerlukan khidmat memformat laptop/pc leh jek konteks akus..haha..sempt lg tuh..leh mail jek kt aku zul.amy1986@gmail.com..insyaallah akn direply a.s.a.p..huhu..

hoh~chow jp..nk mandi..sedar diri xmndi g nh..haha..jmpe g..choww~

No comments:

Post a Comment